Kampania serwisowa marki BMW

by:

MOTORYZACJA

Rynek motoryzacyjny przyzwyczaił już nas do wszelkiego rodzaju akcji serwisowych organizowanych przez różnego rodzaju producent samochodów osobowych. Jednakże w przedsięwzięciu bawarskiego koncernu BMW jest kilka kwestii, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Jest to z pewnością historia odpowiedzialnej strategii skierowanej w stu procentach na bezpieczeństwie i komforcie klientów. A także wzięciu pełnej odpowiedzialności za oferowane produkty. W końcu jest to przypadek, na podstawie którego mogą uczyć się inni przedsiębiorcy – nawet ci niezwiązani z tą, konkretną branżą.

Akcja jako odpowiedź na problemy.

Akcja serwisowa BMW ma swoją przyczynę w odnotowanych w Korei Południowej przypadkach samozapłonu aut tej marki. Po wnikliwej analizie okazało się, że za zaistniały stan rzeczy odpowiedzialność ponosi wadliwy element układu recyrkulacji spalin EGR. A konkretnie jego chłodniczka, z której wyciekał glikol. W skrajnych przypadkach mogło to skutkować samozapłonem samochodu.

Taki stan rzeczy wymagał zdecydowanej reakcji ze strony BMW. I tak też się stało

Trzysta dwadzieścia cztery tysiące pojazdów do przeglądu

Akcja serwisowa BMW obejmie ponad trzysta tysięcy samochodów znajdujących się w grupie potencjalnego ryzyka. Z czego ponad sto tysięcy w Korei Południowej i ponad dziewięćdziesiąt tysięcy w Niemczech. W Polsce będzie to kilkanaście tysięcy pojazdów. Grupa ryzyka dotyczy części modeli z silnikiem diesla wyprodukowanych pomiędzy 2012 a 2015 rokiem.

Jak wygląda sama akcja?

Samochód z grupy zagrożonej potencjalną usterką jest kierowany do specjalnego punktu serwisowego, w którym to zostanie dokonany przegląd pod kątem występowania awarii. W przypadku znalezienia wadliwej części zostanie ona poddana wymianie. Co warte wyraźnego podkreślenia wszystkie koszty z tym związane ponosi BMW. Właściciele pojazdów nie będą obciążeni kosztami wynikającymi z akcji. To, czy nasz samochód znajduje się w grupie ryzyka możemy łatwo sprawdzić w stosownej zakładce na stronie BMW lub w salonie, gdzie dokonaliśmy zakupu auta.

Reakcje mediów i kierowców

Akcja serwisowa BMW cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno pośród mediów, jak i wśród właścicieli samochodów. Przeważają pozytywne opinie. Podkreśla się rozmach i profesjonalizm akcji, a także fakt dbałości firmy o pełne bezpieczeństwo swoich klientów – więcej informacji na: https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/serwis-oferta-specjalna.html. Warto odnotować fakt, że potencjalna awaria dotyczy tylko części samochodów z wybranych modeli. W razie wykrycia usterki jest ona wymieniana. Najważniejsze jest jednak to, że BMW zdało egzamin z odpowiedzialnej obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *